lördag 13 september 2014

Luciapokalen

Jajjamän!! Lusiapokalen bokad i slutet av november, ska bli sååå kul!! Verkligen något att se fram emot! Classic Bodyboulding, bodyfitness, bikini fitness & nordic bikini fitness open. Alla dessa har jag plats till, kommer bli få så mycket motivation och insperation så det räcker för ett helt år haha! Jag har själv som mål att ställa upp i bikini fitness, body fitness. År 2016 kommer vara mitt år, satsar på att debutera på scen då. Lååång tid kvar men min fysik har också en lååång väg kvar så lång framförhållning krävs! Dessutom har jag inget annat val för man måste vara 18 för att ställa upp haha 

Nu är jag super glad och har faktiskt haft en liten fuskdag med kostet ( ätit sås, lite extra mat och några bitar mörk choklad) så energin är hög, ska bege mig mot gymmet för att bli av med ångesten hehe. 

Eftermiddagen har jag spenderat bakom ratten, har övningskört med min pappa. Gick väldigt bra! Höll på att köra på en stor orm, stannade bilen och puttade undan den(för någon anledning..) en jätte huggorm, usch!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar